قيمت چاپ عكس روي فرش ماشيني

۸ بازديد

چاپ عكس روي فرش كه به صورت چاپي با دستگاه سابليميشن انجام مي شود به صورت سفارش و با قيمت خوب در اين وبلاگ توليد مي شود.

 چاپ عكس روي فرش در ماورد زيادي كاربرد دارد بيشتر خريداران آن مي خواهند براي هديه يا سوغات از چاپ عكس روي فرش استفاده كنند كه هم ارزان قيمت است و هميك هديه شكيل و زيبا به شمار مي رود، از فرش هاي 1000 شانه تراكم 3000 براي چاپ زيباتر استفاده مي شود. بسياري از افراد هم دوست دارند اين محصولات را در زمينه رنگ هاي خاص تهيه نمايند و دكوري متفاوت براي فضاي مورد نظرشان ايجاد كنند.

در مجموعه پرسان پارس اين محصولات در كيفيت هاي مختلف توليد مي شوند و افرادي كه تمايل به خريد اين نوع فرش سفارشي عكس چهره دارند، با توجه به قيمت و ابعاد مي توانند انتخاب نموده و عكس  دلخواه خود را براي چاپ روي فرش شفارش دهند.

قيمت فرش سجاده اي درب كارخانه

فرش سجاده اي نمازخانه و جديد با طرح محرابي شكل كه داراي نخ اكروليك خالص با قيمت بالا و يا پلي استر ارزان قيمت هستند، قيمت فروش خوبي براي مشتريان دارند.
اگر قصد خريد يك فرش محرابي از كارخانه فرش سجاده اي  داريد، توجه كنيد كه اين نوع فرش ها به خاطر نوع فضا و كاربرد خاصي كه دارند، نياز به فضايي متناسب با ابعادشان دارند، در يك فضاي بزرگ جلوه بسيار زيبايي دارد و اگر مسجد به شكل مستطيل و بدون پرتي است، در آن فضابه راحتي مي توان يك فرش سجاده اي خود استفاده كنيد تا فضا به خوبي پوشش داده شود و جلوه خوبي داشته باشد.
نمونه هايي از فرش سجاده اي توليد شده در مجموعه پارس را مي توانيد مشاهده كرده و بر اساس طرح هاي موجود و يا سفارش يك طرح خاص براي انتخاب و خريد اقدام كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.